رستوران های آمریکایی: 2.5 میلیون نفر شغل خود را از دست داده اند ، ما جبران کننده ضرر و زیان نیستیم

[ad_1]

تحقیقات نشان می دهد که افزایش 11 درصدی ترافیک رستوران ها در ایالات متحده در سال 2021 برای جبران خسارات زیادی که توسط ویروس کرونا در سال 2020 ایجاد شده کافی نیست.

انجمن ملی رستوران ها در گزارشی که روز گذشته منتشر شد ، گفت: گردش مالی امسال باید به 731.5 میلیارد دلار افزایش یابد.

در سال 2020 ، تقریبا یک چهارم کاهش یافت و به 659 میلیارد دلار رسید.

از زمان انتشار ویروس در ایالات متحده در مارس سال گذشته ، بسیاری از رستوران های کوچک و بزرگ به دلیل محدودیت های دولت و عدم تمایل مصرف کنندگان به بیرون غذا ، کوچک شده و یا به راحتی درهای خود را بسته اند.

در این گزارش آمده است ، تا ماه دسامبر ، 110،000 رستوران و بار كه یك میلیون از آنها بسته شده بودند ، برای مدت طولانی یا دائمی تعطیل شدند.

2.5 میلیون شغل از دست رفته است

در میان تأسیسات بسته شده دائماً بسیاری از غذاخوری های محله ای وجود دارد که بیشتر آنها به طور متوسط ​​16 سال و 16 درصد آنها حداقل 30 سال است که فعالیت می کنند.

در پایان سال 2020 ، هنوز حدود 2.5 میلیون شغل کمتر از قبل از همه گیری در این بخش وجود داشت.

یک نقطه روشن برای برخی از رستوران ها زایمان بود. در سال 2020 ، بسیاری از افراد برای اولین بار آن را در پیشنهاد انواع دسته های وعده های غذایی قرار دادند.

در این گزارش آمده است که رستوران ها به احتمال زیاد فروشنده هایی از جمله DoorDash Inc ، Uber Eats و Grubhub Inc را استخدام می کنند تا اینکه غذا را به آستان خانه برسانند ، این امر خصوصاً در زنجیره های فست فود بسیار صدق می کند.

با این حال ، بسیاری استدلال کرده اند که سفارش غذا از طریق چنین شرکت هایی به معنای پورسانت بالا برای آنها است.

به نظر می رسد این شکایات به نوعی به دست مصرف کنندگان رسیده است ، زیرا 64٪ از آنها در نظرسنجی انجمن اظهار داشتند که ترجیح می دهند به جای استفاده از برنامه های فروشنده ، غذا را مستقیماً از رستوران ها سفارش دهند.

آیا اطلاعات بیشتری در مورد موضوع می دانید یا می خواهید خطایی را در متن گزارش دهید؟



[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *