سیستم مراقبت های بهداشتی آمریکا خراب است. آیا بایدن می تواند آن را تغییر دهد؟

[ad_1]

از صفر روز مدیریت ریاست جمهوری جو بایدن ، تنها اولویت دولت فدرال ایالات متحده باید covid-19 باشد. بدون کاهش تعداد مرگ و میرها و عفونت ها ، هیچ سیاست دیگری نمی تواند اجرا شود – پیشرفت اقتصادی ، اصلاحات مهاجرتی و حتی رویکرد جدی برای توقف تغییرات آب و هوایی. و این جمله در جهت مخالف عمل می کند ، برای مقابله با covid-19 به معنای کنار آمدن با تمام مشکلات فوق است ، برای Wired آدام راجرز را می نویسد.

مانند هر ماشین بزرگ ، سیستم بهداشت عمومی فدرال برای رسیدن به سرعت به زمان و انرژی نیاز دارد. در اوج کارآیی ، در دوره دونالد ترامپ عملکردی نداشت. بنابراین در ابتدا هیچ چیزی تغییر نخواهد کرد ، و سپس به هر حال چیزی تغییر خواهد کرد. و سپس همه چیز تغییر خواهد کرد. با فرض اینکه همه چیز طبق برنامه پیش می رود. در سال گذشته ، هیچ چیز طبق برنامه پیش نرفت ، حتی زمانی که این طرح حتی وجود داشت.

سیستم آمریکایی ، متلاشی شده و کمبود بودجه ، نتوانست با بیماری همه گیر کنار بیاید

هفته گذشته ، بایدن از رویکرد جدید و تهاجمی تر ، بخشی از قول اجازه دادن به علم برای پیگیری سیاست در دوره تصدی خود ، رونمایی کرد. سیستم بهداشت عمومی آمریکا ، متلاشی شده و کمبود بودجه ، نتوانست با بیماری همه گیر کنار بیاید و واکسن را بهترین و تنها امید کنترل آن تاکنون کرده است. اما با وجود سرعت باورنکردنی تولید و آزمایش ، واکسن ، به گفته بایدن ، “یک شکست تاریک” بود. بایدن در 100 روز اول دولت جدید 100 میلیون دوز واکسن را هدف قرار داده است.

دستیابی به این امر آسان نخواهد بود ، اما امکان پذیر است. بایدن پیشنهاد کرد که معیارهای واکسیناسیون را گسترش دهد ، یعنی. دور زدن سیستم سطوح پیشنهادی توسط کمیسیونهای مختلف دولتی در لندر ایالات متحده در تلاش برای اجرای عدالت در واکسیناسیون سریع. بایدن ، مدیر امور FEMA و مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری ها (CDC) ، گفت: آژانس مدیریت اضطراری فدرال 100 مرکز واکسیناسیون گسترده را در مکان هایی مانند استادیوم ها و مراکز همایش ها و همچنین مراکز واکسیناسیون سیار ایجاد می کند. کارمندان متشکل از کارمندان بهداشت ، پزشکان بازنشسته پزشکی و حتی ارتش خواهند بود.

البته ، برای کار کردن همه اینها ، دولت باید تولید واکسن را افزایش دهد و توزیع را بهبود بخشد. هفته گذشته ، الكساندر آتار ، وزیر بهداشت و امور اجتماعی در حال خروج از كشور ، پیشنهاد استفاده از واكسن های Pfizer و Moderna را كه برای دوز دوم ذخیره می شود و برای افراد بالای 65 سال واكسین دادن را مجاز دانست. این دقیقاً پیش از آن بود که واشنگتن پست گزارش داد که واکسنهای کافی برای چنین چیزی وجود ندارد.

“همکاران جمهوری خواه نقاب ها را رد می کنند ، چرا آنها این کار را می کنند؟ زمان بزرگ شدن است.”

“برنامه ما همانطور که جرات داریم واضح است ، ما می خواهیم تا آنجا که ممکن است افراد را بصورت رایگان واکسینه کنیم. ما می خواهیم مراکز واکسیناسیون بیشتری باز کنیم و تیم های پزشکی بیشتری را بسیج کنیم و تجهیزات را در اسرع وقت افزایش دهیم و استفاده کنیم. این یکی خواهد بود از بزرگترین چالش های کشور ما تاکنون ، اما شما حرف من را دارید که ما در این امر موفق خواهیم شد – جمعه گذشته بایدن گفت.

بایدن همچنین گفت که استفاده از ماسک را در مواقع مقررات اجباری می کند و از همه می خواهد که ماسک بزنند. این یکی از اقدامات بهداشت عمومی است که می تواند تأثیر واقعی داشته باشد ، اما سیاست زدگی ماسک ها اثربخشی آنها را به خطر انداخته است.

بایدن گفت: “صادقانه بگویم ، بسیار مبهوت بود که اعضای کنگره از ماسک زدن در مکان های امن خودداری می کردند در حالی که کاپیتول توسط گروهی مرگبار از راهزنان محاصره می شد. همکاران جمهوری خواه از ماسک زدن خودداری می کنند ، چرا این کار را می کنند؟ وقت آن است که بزرگ شویم.”

اینها همه نه تنها ایده های خوب ، بلکه تنها ایده های خوبی هستند. موفقیت یا عدم موفقیت آنها در تفسیر بقیه دوره بایدن کلیدی خواهد بود. بایدن اذعان داشت که این برنامه ها به هزینه زیادی نیاز دارد ، این بدان معناست که کنگره باید فعال شود. اما مسئولان بهداشت عمومی از دولت می خواهند که این اقدامات را طی یک سال انجام دهد.

ایالات متحده سیستم واحدی ندارد

واقعیت این است که سرویس های فدرال اهرم های دیگری برای کشیدن ندارند. از نظر بهداشت عمومی ، ایالات متحده در میان کشورهای پیشرفته صنعتی بی نظیر است زیرا از یک سیستم واحد برخوردار نیست.

وی گفت: “ما 50 ایالت و هفت سرزمین داریم و تقریباً همه جنبه های بهداشت عمومی و قوانین بهداشت عمومی تحت صلاحیت آنها است. بنابراین دولت فدرال می تواند تسهیل ، فعال سازی ، رشوه و زورگویی را انجام دهد ، اما ما یك سیستم نداریم.” Wired Art Reinhold ، متخصص اپیدمیولوژیک در دانشکده بهداشت عمومی دانشگاه برکلی.

بنابراین باید دولت بایدن را تشویق کرد تا خلا theها را پر کند. آژانس های بهداشت عمومی ایالات متحده می خواستند اطلاعات روشنی در مورد تعداد عفونت ها و سپس در مورد دوزهای واکسن موجود داشته باشند. آنها می خواستند بدون رقابت با سایر کشورها ، به منابع و تجهیزات محافظ دسترسی داشته باشند. و آنها می خواستند که امور مالی را برای بازسازی زیرساختهای خود فراهم کنند. همه گیری فقط به دلیل پویایی انتقال بیماری رخ نمی دهد. آنها پیامدهای ساختارهای سیاسی اجتماعی هستند. کشورهایی که از سیستم بهداشت عمومی با بودجه کافی و عملکرد خوبی برخوردار هستند و از حمایت دولت هایشان به سادگی مانند ایالات متحده دارای میزان عفونت و مرگ و میر نیستند.

طی دهه گذشته بودجه عمومی برای سلامت به نصف کاهش یافته است. یک نظرسنجی توسط Kaiser Health News و Associated Press در تابستان گذشته نشان داد که بودجه بهداشت عمومی در ایالات متحده از سال 2010 16 درصد کاهش یافته است ، از سال 2008 38000 کارگر بهداشت عمومی شغل خود را از دست داده اند.

“اکثر کشورها می دانند که اگر منابعی مانند سیستم های فناوری اطلاعات و سیستم های اشتغال داشته باشند به چه چیزهایی نیاز دارند. این بدان معناست که داده های دقیق تری خواهیم داشت ، خواهیم دانست که سطح فعلی واکسیناسیون چیست ، این بدان معناست که سیستم کمی بهتر کار می کند. م effectiveثرتر “، گفت: مارکوس پلزیا ، مدیر ارشد پزشکی انجمن متخصصان بهداشت در ایالات و سرزمین ها.

این نوع اطلاعات به طور قابل توجهی به مردم اطمینان می دهد ، حتی اگر اطلاعات خیلی خوب نباشد. خوب است بدانید که در صف واکسیناسیون چه کسانی هستیم. پلسیا همچنین بر آنچه سایر کارشناسان بهداشت عمومی گفته اند تأکید می کند که تمدید اعتبار مرکز پیشگیری و کنترل بیماری به عنوان شناخته شده ترین آژانس بهداشتی فدرال از نظر اعتماد و انتشار اطلاعات بسیار کمک خواهد کرد. راشل والنسکی ، نامزد بایدن برای رئیس CDC ، در بهداشت عمومی ایالات متحده بسیار ارزشمند است و قبلاً نیز اذعان داشته است که دانشمندان CDC در آغاز همه گیری به پس زمینه رانده شدند.

“ما باید CDC را به عنوان آژانس سرب ایجاد کنیم”

پلهشا توضیح داد: “ما باید CDC را به عنوان آژانس اصلی ایجاد كنیم و به آن اجازه دهیم كه بهترین كار را انجام دهد. در واقع ، ما نباید با شخص دیگری ارتباط برقرار كنیم. نه اینكه هیچ دشمنی وجود داشته باشد ، اما شما باید بدانید كه به كسی گوش می دهید.”

در سمینار هفته گذشته دانشگاه جان هاپکینز ، یکی از اعضای کارگروه covid-19 بایدن جزئیات بیشتری درباره برنامه فدرال وی را فاش کرد. سلین گوندر ، متخصص بیماریهای عفونی در دانشگاه نیویورک ، اذعان داشت که واکسیناسیون به دلیل توصیه های پیچیده کمیته مشورتی CDC در اقدامات ایمن سازی (ACIP) ، کند بود.

گوندر گفت: “برخی از دستورالعمل های CDC و ACIP ، گرچه از نظر نجات جان و جلوگیری از بیماری بسیار نیت دارند و به روشی منصفانه ، اجرای واکسیناسیون را در زمین دشوار می کنند. ما باید موارد را ساده کنیم.”

حتی اگر تضمینی برای افزایش تولید واکسن نباشد ، تدارکات اصل “بگذار همه بیایند” قبلاً در فلوریدا و جاهای دیگر نشان داده است که منجر به صف های فاجعه بار و هرج و مرج می شود. اجازه دادن به افراد بیشتر برای واکسیناسیون به معنای وجود افراد کافی برای واکسیناسیون نیست.

“مشکل تا حدودی این است که افراد کافی برای تزریق و تعداد کافی واکسن وجود ندارد. پول مفید است. همه چیز در مورد پول نیست ، اما پول اجازه می دهد همه چیز شروع شود. کارکنان و همچنین تهیه واکسن یک مشکل هستند.” می گوید نیکول هوبرفلد ، استاد حقوق و سیاست های بهداشتی در دانشگاه بوستون.

این ترازو همچنین اولین آزمون ارزش دولت بایدن خواهد بود. توصیه های ACIP برای مقابله با کمبود واکسن و پیامدهای نابرابری اجتماعی است.

“به نظر می رسد که ما در سطح ملی آنقدر روی کارآیی متمرکز شده ایم که عدالت را از دست داده ایم. مبنای علمی وجود این توصیه ها وجود دارد و این به دلیل توزیع ناهموار بار بیماری ، بار بستری در بیمارستان و بار مرگ و میر است. بلکه باید در استفاده از آن دقت و انعطاف داشته باشیم. “

به این ترتیب ، مبارزه برای ارزش ها در حال افزایش است و دولت بایدن را به شدت در مقابل سیاست های ترامپ قرار می دهد. اگر دولت فدرال گزارش را تحت قانون مراقبت مقرون به صرفه (ACA) تسهیل می کرد ، افراد بیشتری عضو سیستم می شوند و بیمه دارند. علاوه بر این ، Medicare و Medicaid ممکن است قبلاً اطلاعات مربوط به درمان موثر کوویدا-19 را به اشتراک گذاشته باشند. اگر آژانس های بهداشتی فدرال تعداد تیم های نظارت و تماس با بیماری را حفظ می کردند ، می توانستند از یک سال قبل بیشتر مشغول باشند.

نیکول هوبرفلد گفت: “اینگونه است که مراقبت های بهداشتی در سال های اخیر تضعیف شده است. شرایط قبل از همه گیری کاملا بر کشنده بودن آن تأثیر می گذارد.”

بحران ملی مسکن به معنای این است که افراد با بسیاری از افراد دیگر در مکان های کوچک زندگی قرار می گیرند و این باعث شیوع بیماری می شود. بحران ملی بهداشت به این معنی است که مردم به پزشکان دسترسی ندارند و شرایط قبلی وجود دارد که آنها را در صورت ابتلا به ویروس کرونا در معرض بیماری های جدی قرار می دهد. بحران ملی کار به این معنی است که افراد باید کاری انجام دهند که آنها را در معرض خطر عفونت قرار دهد ، گزینه اصلی این است که اصلاً کار نکنند. فقدان سیاست های فدرال در مورد موضوعی غیر از محدود کردن مهاجرت و کاهش بار مالیاتی ثروتمندان به این معنی است که هیچ کس به نشانه های یک فاجعه قریب الوقوع توجه نمی کند ، چه رسد به خود فاجعه.

“برخلاف دولت ترامپ ، بایدن می داند که چه کاری باید انجام شود. لازم نیست مانند گذشته دشوار باشد. تصمیم گیری متمرکز بیشتر مبتنی بر شواهد خواهد بود و بر کار با ایالت ها و کاهش خطر تمرکز خواهد کرد.” گفت هوبرفلد.

و اگر همه راه های دیگر به نتیجه نرسد ، پاسخ دولت بایدن به بیماری همه گیر بهترین پاسخ برای 42 درصد از افرادی است که طبق نظرسنجی CBS News ، معتقدند که بزرگترین چالش رئیس جمهور جدید تقسیم سیاسی است. بیش از نیمی از رأی دهندگان جمهوری خواه می گویند که آنها معتقد نیستند که انتخاب بایدن مشروعیت داشته است ، شاید بهترین راه برای جلب آنها این است که به آنها ایالتی بدهید که در آن باز هم بتوانید از یک رستوران بازدید کنید ، جایی که مدارس باز است و 4000 نفر مردم هر روز نخواهند مرد. ، راجرز برای Wired می نویسد.

جاسازی شده توسط گتی ایماژ



[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *