غواصان یک جعبه سیاه را از هواپیمای مسافربری سقوط کرده اندونزی بیرون کشیدند

[ad_1]

رودخانه های نیروی دریایی اندونزی یکی از جعبه های سیاه هواپیمای مسافربری اندونزی را که در آخر هفته با 62 نفر سقوط کرد ، بیرون آوردند ، تلویزیون محلی گزارش داد

طبق تلویزیون Kompas مشخص نیست که دستگاه ضبط کننده اطلاعات پرواز است یا ضبط کننده کابین خلبان است یا هر دو.

https://www.youtube.com/watch؟v=f0ZulqpMqGA

تصاویر تلویزیونی نشان می دهد غواصان دستگاه را که در یک مخزن سفید است به مرکز فرماندهی جستجو در بندر اصلی جاکارتا هدایت می کنند.

اطلاعات حاصل از ضبط کننده ها می تواند به محققان کمک کند تا علت سقوط را روشن کنند.

چند دقیقه پس از پرواز در دریا زوج شوید

بوئینگ 737-500 شرکت سریویجا ایر دقایقی پس از برخاستن از فرودگاه جاکارتا در روز شنبه به دریا سقوط کرد.

سرتیپ سارمان ، فرمانده عملیات در آژانس ملی جستجو و نجات گفت ، حداقل 3600 نفر در روز سه شنبه درگیر بودند ، در حالی كه روز قبل از 2600 نفر بود و یك كشتی سونار مجهز به زیردریایی نیز به ده ها كشتی دیگر پیوسته است.

سارمان گفت: “ما امیدواریم که با پشتیبانی از منابع آب و هوای خوب ، شناسایی زیر آب افزایش یابد.”

روز دوشنبه ، پلیس پس از مقایسه اثر انگشت اعضای بدن یافت شده در دریای جاوه ، اولین قربانی این حادثه را شناسایی کرد.

مقامات گفتند که جستجوگران قبلاً قسمت هایی از هواپیما را پیدا کرده اند ، از جمله توربین موتور آسیب دیده و قطعات بدنه که 74 کیسه را پر کرده است.

رئیس شورای ایمنی حمل و نقل ملی ، Soerijanto Tjahjono ، گفت که هواپیما در اثر برخورد با دریا سقوط کرده است و هیچ نشانه ای از تجزیه در طول پرواز وجود ندارد.

پرواز داخلی در حال عزیمت به پونتیاناک در جزیره بورنئو بود که قرار بود 90 دقیقه طی شود.

این گواهینامه تا پایان سال 2021 تمدید شده است.

وزارت حمل و نقل روز سه شنبه اعلام کرد که گواهی هواپیما قبل از سقوط تا دسامبر 2021 تمدید شده است.

آدیتا ایراووتی سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: “سازمان هواپیمایی کشوری قبل از تمدید گواهینامه هواپیمایی سریویجایا در نوامبر 2020 بازرسی های معمول انجام داد.”

سانحه روز شنبه سومین مورد شرکت هواپیمایی اندونزی از سال 2014 است.

هواپیمای ایرآسیا اندونزی با 162 نفر اندکی پس از برخاستن ، در تاریخ 28 دسامبر 2014 ، در دریای جاوا در جزیره بورنئو سقوط کرد و هیچ بازماندی باقی نگذاشت.

در اکتبر 2018 ، یک بوئینگ 737 MAX ، متعلق به بزرگترین شرکت هواپیمایی اندونزی Lion Air ، به دریای جاوا سقوط کرد و تمام 189 سرنشین آن کشته شدند.

اندونزی که از هزاران جزیره تشکیل شده است ، پس از آزادسازی صنعت هواپیمایی در اوایل دهه 2000 ، رونق شرکت های حمل و نقل ارزان قیمت را تجربه کرد.

در سال 2018 ، اتحادیه اروپا ممنوعیت شرکت های هواپیمایی اندونزی را لغو کرد ، این مقررات در سال 2007 پس از یک سلسله سانحه سقوط هواپیما مطرح شد.

چندین شرکت هواپیمایی اندونزی از جمله گارودو در سال 2009 پس از اقدامات ایمنی از لیست ممنوعیت اتحادیه اروپا حذف شدند.

در سال 2017 ، سازمان هواپیمایی کشوری بین المللی ، ایمنی هوایی اندونزی را با نرخ انطباق 15/81٪ بالاتر از میانگین جهانی قرار داده است.

آیا اطلاعات بیشتری در مورد موضوع می دانید یا می خواهید خطایی را در متن گزارش دهید؟



[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *