“ما انقلابی ملایم است”

[ad_1]

یو یو یو جهانی

نوزدهمین آلبوم برای یو یو موندی ، این گروه تاریخی که از Acqui Terme ، یکی از مهمترین ها در صحنه راک فولکلور ایتالیا نشات گرفته است. بیش از سی سال فعالیت هنری و موسیقی ، تحریم شده توسط پروژه ضبط جدید تحت عنوان “انقلاب لحظه مژه ها” ، برای ما در مورد این نوازنده آلبوم جدید ، پائولو انریکو آرچتی مائستری.

س: کار در نوزدهمین آلبوم خود در چنین شرایط حساس و ویژه ای برای دنیای موسیقی و جامعه چه حسی داشت؟

پاسخ: از برخی جهات جذاب ، از برخی دیگر بسیار خلاق ، زیرا در مواجهه با مشکلات ، کسانی که از طریق خیال و ساخت و ساز زندگی می کنند اشکال جدیدی از بقای هنری را اختراع می کنند. از جنبه های دیگر ، بسیار دردناک بود ، با دیدن همه این روابط نزدیک ، این فردگرایی منجر به افراط شد – ما که ارزش های عمل جمعی را ایده زندگی می کنیم – که شاهد این استثمار سیاسی بر روی پوست مردم هستیم ، یکبار دیگر ما را ناراحت کرد. و یک بار دیگر فکر کردیم که نقاط عطف تاریخی تنها با هم حاصل می شود ، بدون جنون خود تخریبی مردان قوی ، بدون توافق با تکرار دروغ ، با هم ، در چیزی مانند یک وحدت سیاره ای جدید که موجب نجات جهان و ماهیت آن شود. از یک پایان زودرس و سرانجام نگرانی در مورد آینده کودکان و نسل های آینده که همه چیز را از آنها می دزدیم ، با حرص بی نظیر. من می گویم همه هنرمندان ، به ویژه هنرمندان نامرئی ، به سختی مجازات شدند ، حتی ناعادلانه. اما ما ، مانند بسیاری دیگر ، با نشانه های نهادها سازگار شده ایم و مانند اکثر دنیای هنری خود ، هرگز نخواسته ایم به گروه کر بسیاری از مداحان در این ایتالیا بپیوندیم ، قادر به تعادل نیستیم ، و از روح انسجام آگاه هستیم. . و ما انقلاب های کوچکی را معرفی کرده ایم ، در دوره ای بیرون آمدیم که بازی کردن ، ضد اقتصادی است – ما نمی توانیم کنسرت برگزار کنیم – اما او می خواست موسیقی و این آهنگ ها را به کسانی که اکنون به نوازش ، لبخند ، صدا احتیاج دارند برگرداند. بغل کنید و سپس ، یک جنون کوچک دیگر “چرا باید آنجا باشید!” ، ما تصمیم گرفتیم که به مدت سه ماه آلبوم ما به صورت آنلاین در سیستم عامل های مناسب در دسترس نباشد زیرا ما از سرقت توسط شرکت های چند ملیتی خسته شده ایم ” “موسیقی ما ، آن را با تبلیغات تورم می دهد ، بدون اینکه به هنرمندان حتی ویرگول بدهد. این خشونت و تقلب است ، اکنون کافی است.

https://www.youtube.com/watch؟v=H7oQ_VdgG0s

د: سه مخفیگاه معروف در مخفیگاه اوونکه وجود دارد. دی آندره برای موسیقی ، فنولیو برای ادبیات و پازینزا برای هنر کمیک. چرا این سه شخصیت در این قسمت گنجانده شده اند؟

پاسخ: یک روز ، وقتی داشتم با دوستانم داشتم نان تست می کردم ، جرات کردم بگویم: “خوشبختانه” ، و همانطور که بقیه با عینک بالا رفته ، اکنون غیرقابل قبول به من نگاه می کردند ، اکنون مورد سوال است ، بلافاصله “هر کجا را پنهان می کنم” اضافه کردم ، خودداری کنم. ، به نوعی آهنگ ، آنها به این ترتیب متولد شده اند! این آهنگ یک وقف غول پیکر است ، هر جمله برای تشکر از کسی انتخاب شده است که زندگی ما را با زیبایی رنگ آمیزی کرده است ، چه آنها دوست باشند و چه افراد مشهور (به عنوان مثال ، عبارت: “لبخندها از قدم ها نزدیکتر می آیند”) ، از اتزیو بوسو در مصاحبه ای شنیدیم ) د آندره ، فنوگلیو و پازینزا سه نام مهم برای رشد انسانی و فرهنگی ما هستند ، اما در ترانه آنها اسامی نمادین هستند ، آنها صدها انسان خارق العاده دیگر را که به حرکت اندیشه ما و زیبایی جهان کمک کرده اند ، دست می گیرند. .

D: بیایید در مورد Fosbury ، باقی ماندن در زمینه موسیقی صحبت کنیم. چگونه شکل او را با زبان آهنگ خود ترکیب کردید؟

پاسخ: همانطور که شروع می کردم ، به یک مستند در مورد سوits استفاده های دیک فوسبری ، پرش از ارتفاع آمریکایی که در طول بازی های المپیک 1968 مکزیک با تکنیک بی سابقه ای که عنوان قهرمانی المپیک را بدست آورد ، جهان را لال کرد. رکورد جهانی – بدین ترتیب سبک Fosbury متولد شد ، که جایگزین پرش شکمی می شود ، که تا آن زمان تنها عمل بود – او ، بسیار مهربان ، در طول مصاحبه نشان داد که روش او یک مطالعه علمی نیست ، اما اینکه در کودکی خسته است از شکست در مسابقات و پرتاب میله ، او به دنبال راه حلی برای حل مشکل به هر طریقی بود ، فرصت تبدیل شدن جادویی بود: یک روز با پدرش در حال ماهیگیری ، ماهی نگران را دید که سعی دارد خود را آزاد کند ، روی پشت خود را لرزاند – تصویر پلاستیکی که اغلب در غنائم ماهیگیری تولید می شود! – و فهمیدم که این پرش “او” خواهد بود. سپس کار را تمام کرد و گفت: “بله ، من پرواز فوق العاده ای انجام دادم ، تا اینکه در سال بعد ، 1969 ، کسی جرأت کرد که بالاتر از من بپرد و به ماه برسد!” یک داستان خارق العاده ، یک مثل انقلابی که باید خوانده و روایت می شد. شیپور جورجیو لی کالزی پرواز دیک است ، و گاوصندوق های سیمون لومباردو شکوه اوست! ما ، یو ، بقیه کارها را کردیم!

س: آیا انقلاب چشمک زن یک انقلاب سریع است یا به طور مداوم اما خودجوش و غیرقابل کنترل تکرار می شود؟

پاسخ: ما با قرار دادن دو مفهوم متضاد در یک جمله ، این موضوع را واقعاً دوست داشتیم. کلمه انقلاب ، چنان پر از قدرت ، انرژی ، فوریت برای تغییر ، در یک عمل فوری ، خودجوش ، طبیعی و ظریف کاهش یافته است. جلسه ای بین مخالفانی که فکر می کنیم می تواند واقعیتی بی سابقه ایجاد کند ، آن انقلابی – بسیار مطلوب – که می تواند جهان را به نشانه احترام و حفاظت از محیط زیست ، کره زمین ، فرهنگ های مختلف و حقوق مردم و همه تغییر دهد. گونه های زنده این فیلمی است که همه آوازهای آلبوم The Blink of a Eye Revolution را گرد هم آورده است. پیشنهاد ما برای یک انقلاب ملایم در یک لحظه تاریخی بسیار خاص و بسیار دشوار قرار می گیرد: ما به دنبال پاسخ هایی هستیم که نمی یابیم ، پاسخ به سوالات خود در مورد خوشبختی و حق وجود پایدار ، سیاست ، غصب منابع و خاک کره زمین ، اورژانس بهداشتی و متأسفانه مشکلات اجتماعی ما را بر نمی گرداند. عصری از نفرت و خشونت که تنها در آینده با چنین پاسخ قاطع و ملایمی می تواند دگرگون شود.

د: سی و یک سال فعالیت هنری و موسیقی. چه چالش هایی در سال جدید در انتظار یو یو موندی است؟

R: ما امیدواریم – ما واقعاً آن را می بینیم! – اینکه بتوانید کنسرت های زیادی برگزار کنید و در آخر آهنگ های “انقلاب در یک چشم به هم زدن” را جمع آوری کنید، امیدواریم که این کابوس طولانی و بی سابقه به زودی به پایان برسد ، مردم دیگر از درد و رنج دست بر نخواهند گرفت و آغوش ، دستهایی که بدنبال آن هستیم ، زندگی اجتماعی که قبلا داشته ایم ، شاید آگاهانه تر ، حواس پرت تر ، برگشت. سپس به زودی روی یک رکورد جدید ، شاید آهنگ ها کار خواهیم کرد ، زیرا تمایل زیادی به نوشتن ، خلق کردن ، بازی کردن و تلاش برای بهتر شدن از آنچه که تاکنون بوده ایم ، به عنوان هنرمندان و مردم داریم. و سپس ، سال آینده سال اعتصاب خواهد بود – بیست سال از انتشار این رکورد می گذرد ، که ما آن را دوباره روی وینیل منتشر کردیم! – ، ما مطمئناً موسیقی متن زنده ای را برای جشن گرفتن از این کار برگزار خواهیم کرد که بسیار خوش شانس بود – در انگلیس ، پس از یک تور فوق العاده در سال 2006 در مرکز باربیکان در لندن ، ما حتی مصمم بودیم: استاد موسیقی متن – امیدواریم که به لطف این تکرارها – ما قبلاً از عدد 200 عبور کرده ایم! – ، ما می توانیم به خواسته قدیمی خود پی ببریم و آن نوشتن و تفسیر موسیقی متن فیلم است ، نه برای آرامش! اما بعد ، سرجیو ، فکر کن چه تصادف زیبایی است ، زیرا یو یو موندی 2021 سال انقلاب خواهد بود ، بلکه اعتصاب نیز خواهد بود ، تا وقتی که تبدیل به معجزه کلمات می شوند ، معجزه کلمات را تجربه کنند!

سرجیو چیمینو

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *